![]()
| |||||||||||||
Ik zou het erg leuk vinden, wanneer je iets in het gastenboek zou willen schrijven. ![]() Klik je op de banners hier onder dan kom je op de website van de schrijfsters van de lessen. ![]() Gerkje ![]() Elegante ![]() Kathania ![]() Manany ![]() Papy ![]() Tine |
|||||||||||||
1 2 3 4 ************************************** Les 164 Paardenbloemen 2
Gemaakt
met PFSX
![]() *************************************************** 1. Open een afbeelding 900 bij 600 kleur donker 2. Laag/ Nieuw/ Leeg/ kleur licht 3. Filter/ PhotoMasque/ Transparant 4. Open plaatje 6480ffa1 enz. Kopiëren/ Plakken 5.Laag/ Kader effect/Toenemende omtrek/ Straal 53 Pixels 6. Handmatig instellen X 190 en Y 111 Breedte 367 7. Laag/ Alle Lagen Samenvoegen 8. Bewerken/Patroon selecteren 9. Filter/ Kader/ 3D-Kader breedte2 10. Afbeelding/ Kader toevoegen/ Breedte 5 donker/5 licht/ 5 donker 11. Filter/ Stileren/ Toenemende omtrek 12.Afbeelding/ Kader toevoegen 100 licht 13. Selecteer met het toverstaafje rand 100 14. Bewerken/ Vullen met patroon 15. Filter/ 8BF/ Graphics Plus/ Horizontal Mirror 16. Herhaal punt 17 maar nu Vertical Mirror 17. Filter/ Visueel effect/ Bewegingsonscherpte 18. 3x Bewerken/ Herhalen bewegingsonscherpte 19. Filter/ Stileren/ Toenemende omtrek 20. Open plaatje (meisje) 7db993f4 enz./ Kopiëren/ Plakken 21. Handmatig instellen X 561 en Y 275 Breedte 564 Hoogte 579 22. Filter/ Reliëf/ Reliëf 23 Bewerken/ Vervagen Reliëf / Dekvermogen 45% 24.Klik rechts op de laag/ Opties/ Slagschaduw X en Y 7 kleur zwart/ Dekvermogen 15% 25. Schaduw samenvoegen 27. Open plaatje Deco/ Kopiëren/ Plakken 28. Filter/ Kleuren/ Gekleurde laag/ Dekvermogen 40% Kleur licht 29. Filter/ Reliëf/ Reliëf 30. 2 X Dupliceren (zet neer zie voorbeeld) 31. Zet je naam op het werkje 32. Laag alle lagen samenvoegen 33. Filter/ 3D-kader/ Breedte 2 34. Afbeelding/Afmetingen afbeelding/ Breedte 900 Veel plezier met maken van de les Gemaakt door Ada van Buren 17 Juli 2025 ![]() Variatie van Gerkje *************************************** 1 2 3 4 | |||||||||||||